julstämmning

Dålig uppdatering, men det lär det nog förbli idag tyvärr, till efter Julafton d.v.s. Är så stressigt nu innan! Har dock hunnit med en julfilm idag, men sedan har jag städat, fixat och trixat. Nu är vi hemma hos pappa och nu ska jag fixa lite här. Sen ska jag mysa ner mig framför en film, en julfilm hoppas jag på. Så det blir lite julstämmning! Sen är det ju julafton i morgon, det går knappt att förstå. Så snabbt det går! Jul firas hos Pattan och dem, ska bli så härligt så. Nu ska jag pysa.

Kikade på lite youtube klipp som vanligt. Här har vi samma låtar, men olika artister. Alltid tyckt Nick är grym, men den här låten gör nog Lisa bättre, tror jag. Båda är grymma iallafall!





Kommentarer
Postat av: Bella

Härliag låtar. Han killen är ju grym. SJunger han sådär på riktigt? ;D

2008-12-23 @ 19:37:48
URL: http://bellablogg.se
Postat av: bELLA

Jaa verkligen. Shit vad coolt :) Uppträder du mycket nu på julen? :D

2008-12-23 @ 19:48:02
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0