I'll be there, just in case


Det blev som jag ville! Glass i stora lass.. Usch vad onyttig jag är!

Inte många dagar kvar till Julafton nu. Så himla mysigt.

Idag har jag och musikläraren bestämt låt till avslutningen. Holy shit, den är svår! Men jag ska göra mitt bästa, låten är ju såå bra! Tyvärr tänker jag inte säga vilken det är eftersom att flera går på skolan som läser. Men jag hoppas det blir bra iallafall. På fredag har jag en annan julspelning på 20 låtar i Kalmar, ska bli riktigt roligt. Så far ner redan på torsdag.

Halleljuah! Är det inte för underbart med musik?

Kommentarer
Postat av: Lina

Passade på att lyssna på när du sjöng idag i musiksalen eftersom jag var lite sen till lektionen (: Mkt bra! Kommer du sjunga ngt imorgon på adventssamlingen? :)

2008-12-01 @ 20:45:08
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0