I found an other world inside my mind

Vaknade upp tillsammans med världens bästa pojkvän. Vi kikade lite på julkalendern. Jag tror inte den är något att ha faktiskt. Sedan var de skola, den flöt på bra och efter skolan var det dags för att träna lite tills klasskampen, och det gick väl lite sådär! Haha. Men men, våran super-klass klarar väl av det till slut ändå! Efter de for jag till mamma för att hämta mina tågbiljetter tills i morgon för då bär jag iväg till Kalmar!! Så himla kul! Julspelning på fredagskvällen och rep i morgon. Älskar't.

Nu måste jag plugga lite, får 5 prov till nästa vecka, usch USCH... Och vid 9 så bjuder Gabbe mig på bio, twilight ska vi se. Alla som säger den är så bra. Snäll pojkvän va? Puss på honom!

En sak till. Några reagerade lite på inlägget gällande de galna lilla fanet till Johan Palm och sa att "Hon kanske tycker om Johan lika mycket som du tycker om Mj." Och visst, de kanske hon gör. Men det är ändå skillnad kära vänner. Johan Palm har inte åstakommit med någon egen musik, han är knappt känd och man kan inte jämföra han med MJ eller någon annan stor artist och så är det bara. To bad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha nää visst man kan inte jämföra mj & johan gaphalsen palm men.. för henne så kanske han är lika stor som mj är för dig! tänk på det du! bra blogg,fortsätt så (Y)

2008-12-03 @ 18:24:15
Postat av: Hanna

haha jaa, men de är ju de jag säger, fortfarande inte samma sakkkk! hahahh

2008-12-03 @ 18:25:17
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha joo det äre!! hahaha XD märks att du är liten än :D

2008-12-03 @ 18:48:14
Postat av: Hanna

haha fast de är ju inte de? :S herregud.. det är ju så jäkla mycket mer pinsamt om de är någon som håller på så efter johan än te.x. mj, christina aguilera os.v. suck!

2008-12-03 @ 18:50:59
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

amen gumman, mj kanske är din idol men jag tror ändå hälften av världen tkr han är en pedoofil & resten kanske gillar han. Men du kan inte jämföra dom så, Hur folk kan tycka om någon..? Bara för att en människar är kändare än en annan betyder inte det att man inte kan gilla en lika mycket. Så snäll stäng munnen för ett tag för du har en bra blogg men att säga något sånt är faktist pinsamt!! För dig alltså. Jag anser det bara kul för du framstår som en ren jävla blooooondin! & det är du väll inte?

2008-12-03 @ 21:32:06
Postat av: anonym

men snälla. vem är det som det "märks om at du är liten än"? Hanna vet ju iallafall vad hon snackar om. ge dig bara..

2008-12-03 @ 22:37:27
Postat av: Hanna

svar anonym; haha men kära nån.. vissa människor alltså.. lyssna här; visst halva världen kanske tycker han är en pedofil, so what? om man skriker efter honom som en galning så ser man/är man inte lika dum som om man skriker och dör sådär efter Johan Palm. Alltså det går inte att jämföra! Kära nån, de ligger på helt olika nivåer! Visst om hon tycker om honom så mkt som jag tycker om mj, men det går ändå inte att jämföra! och stå gärna för vem du är istället din lilla mes, folk som du är de töntigaste jag vet! och dum blondin, det jag säger är inte de minsta dumt. antingen reagerar du så bara för att de är jag eller bara för att du tror man kan jämföra en världskänd artist som åstakommit så himla mkt mot en svensk liten pojke som varit känd i en månad och inte åstakommit något eget själv.

2008-12-04 @ 07:35:54
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: ingrid

men att folk ORKAR lägga ner tid på det. hah, skit samma vafan.

2008-12-04 @ 14:39:16
Postat av: Katarina

amen grejen är att du förstår ju inte!! Det är så synd, för du sa man kan inte gilla johan som man gillar mj. Jag älskar mj och avskyr berkligen Johan Palm och tjejen var riktigt sjuk. Men hon kännde så för johan och om du träffade Mj skulle inte du göra samma sak eller? Och du tror inte det kan kännas lika för henne som för dig!! Hur ska man säga?.. "Think outside the box."

2008-12-04 @ 19:49:51
Postat av: an

fiiin bild :> längtar till sommarn ;)

2008-12-04 @ 20:28:11
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar katarina: haha vafan säger du? Jag har ALDRIG sagt att man inte kan gilla dem lika mycket. Det var ju det jag sa, haha! Jag sa att hon visst kan tycka om honom lika mkt som jag tycker om mj. Men jag skrev att jag tyckte hon var pinsam för att hon höll på så för någon som Johan Palm. De hade liksom varit okej om man hållt på så gällande någon världskänd artist, men de blir ju bara pinsamt om de är någon som Johan. Vad är de du inte fattar liksom?!

2008-12-04 @ 21:18:54
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Kat.

"Kära människa.. Hur mycket får man skämma ut sig? Jag kan knappt kolla! Lite skillnad om de hade varit Michael Jackson eller någon liknande. Men Johan Palm.. haha herregud.. Vad händer i världen.." jag tycker det är mer fel om man håller på så för mj det är ju bara pinsamt!! Men du säger ju där lite skillnad om man gör så för mj.. Då menar ju du att bara för att mj är en större artist kan man bete sig sådär. Lägg ner stumpan för du säger saker som inte har någon mening!

2008-12-04 @ 21:58:20
Postat av: Hanna

haha aa det säger jag! Det är ju sån skillnad! Man är ju bara pinsamt om man håller på så för någon som knappt har åstakommit något alls, mot någon som har åstakommit typ allt! Skit samma, nu orkar jag inte de här mer, skriv på men tänker inte svara. Så jävla patetisk som inte ens står för vem du är. Lägg ner själv, mes

2008-12-04 @ 22:04:28
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

han har ju förfan åstakommit mer än du har. Han har någon mer fans än ngn annan på idol bara att hans fans är så unga & inte kan rösta slut på pengarna. Du ser mitt namn, så anklaga mig inte för något.

2008-12-05 @ 12:37:54
Postat av: Anonym

de spelar fan ingen roll vem det är, man beter sig inte så där i viklet fall! spelar ingen roll om de är MJ eller äckliga lilla Johan Palm

2008-12-06 @ 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0