mys

Tack och lov säger jag bara! Genömblöt steg jag in från dörren nyss. Det öser ner i backen. Cyklade från skolan, vilket i och för sig bara tar 7 min men när det regner så mycket blir man riktigt blöt på de 7 minuterna. Så nu har jag bytt om till morgonrock, gjort mitt älskade te och ska kika på en film. Perfekt för en dag som denna.

Skolan flöt på riktigt bra. Dagarna går så snabbt! Det kanske är för att man har kul? Ja, min klass är faktiskt kul. Den går dock inte att jämföra med 9b, det kommer aldrig att hända. Det är så konstigt att se ungefär hälften av klassen i olika klasser nu i skolan och man går bara och hälsar på varann. inte som förut. Men pratar lite gör man allt alltid när man ser varann :) Jag saknar oss, redan.

Nej nu ska jag kika film, slänger in lite bilder sen. Puss!


Det skulle sitta fint med lite värme! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0