min älskling fyller år på fredag!

Jag har just nu två riktigt glada känslor innom mig. Den första är att min älskling, världens bästa person, fyller 50 år på fredag! Nämligen Michael Jackson. Dem flesta vet väl redan vid det här laget att jag tycker om honom. Men det är nog ingen, absolut ingen, inte ens Natti som alltid tjatar på att jag ska stänga av hans musik och kallar honom alla möjliga saker enbart för jag ska bli arg, vet om de. Jag är totalt galen i honom och jag har aldrig känt så för någon annan. Jag är väl kär, fast på ett annorlunda sett. Så bara att få fira att han fyller år gör mig helt bubblande!



Den andra saken som gör mig så glad är att jag har hittat en vän som älskar honom lika mycket som jag! Inte trodde jag de var möjligt, men visst är det så. Bea heter hon, går i min klass och vi båda fullkomligt älskar honom. Så jag har en underbar tjej att dela hans födelsedags lycka med! Haha, det blir nog inte bättre. Istället för att alla ska klaga på honom (vilket dem nog ändå kommer att göra) så har jag Bea och jag varann. Hur bra är inte de? Men saken är att vi vill göra något på fredag typ till skolan eller liknande som visar att vi liksom "grattar" han på hans födelsedag, men vi vet inte vad. Så kom gärna med förslag, massa med förslag! :) glad Hanna!

Kommentarer
Postat av: Bea

hur kul som helst att ha träffat dig! Och som sagt vi har ju varandra nu i dom jobbiga situationerna haha ;)<3

2008-09-06 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0