med mina bästa vänner

Då har man nyss fått i sig en riktig brakar frukost med sina allra bästa vänner. Mums! Gårkvällen var jätte mysig, en riktigt behövlig en. Det var bara chill rakt av. Jag, Poltan, Frida, Fia och Nattan. Annie skulle kommit med hon var sjuk stackarn. Så det blev prat och skratt utan dess like och film på köpet, hur mys som helst.

Frida; "För att ni ska kunna prata burkiska måste ni ha en burk, men inte jag!"
Det är dock ingen som fattar men vårt samtal gick väl ut på det här en stor del av kvällen. Vilken stolle! ;)

Nu sitter dem andra tjejerna där nere och kikar på Partille 06-filmen vi har inspelat. När det är tyresö vi möter. Man har sett den tusen gånger så jag drog mig hitåt.
Idag ska dem pluttarna träna vid 2, så jag drar väl mig hemåt då och då blir det nog bara att ta de lugnt för att sedan åka till mor min ikväll. Sen måste jag bara tillägga att nollningen med mina kära tvärsare var grymmmmt!


I fjälla i våras, vilka tomater. Frida, jag och tuttfia.

Innan desses tjejkväll. Julia, Jag, Frida.

Kommentarer
Postat av: :)

på den understa bilden där du har röd topp, har du löshår på den bilden? och isf, hur många cm?

ska beställa snart och den längden är lagom!

tycker om din blogg oh skulle gärna vilja att du svarar på den här komentaren, du har inte gjort det förut, därför skulle jag bli väldigt tacksam!

2008-08-31 @ 16:18:14
Postat av: Hanna

sv; det där är väl 50 tror ja ;p det är en lagom längd, tkr ialla fall jag :) längre ser de rätt oäkta ut. men de beror ju på hur långt hår man har innan :)

2008-08-31 @ 19:49:58
Postat av: JULIAPOLTAN

asso , fulaste bilden på cp tjejen längst ner :O.

ÄCKEL SÄGER JA

2008-08-31 @ 22:34:29
Postat av: Anonym

Vad fin du var på bilden längst ned

2009-03-24 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0