gårdagen

Godmorgon mina vänner!
Då har man stigit upp och hunnit få i sig en riktigt frukost. Julia har även hunnit gå och jag har redan hunnit börja sjunga. Snabba takter! Gårdagen var ialla fall super kul. Först blev det fika med inga mindre än Julia, Frida, Natti och Fia. Mina hjärtan. Prat och mys för fullt. Sedan drog vi in till trädgårn där de var massa folk. Utomhusbio. Teknad japansk manga film, inte så frestande va? Hur kan man välja en sådan film? Hah. Men där träffade vi massa folk och hade de trevligt och sedan for jag och Julia hem och sov hos mig. En väldigt trevlig kväll!

Idag vet jag inte vad som händer, det blir ialla fall sång för hela köret nu sen ikväller antar jag att jag leker med Julia. Det brukar bli så ;) Ska även slänga in dagens senare, för det är ju det alla vill ha mer av, så kika in!


En posande Hanna och Julia ;d


Hemskt bild, men jag älskar dig!


En snygg Hanna


Martin likaså!


Min fjant och jag


Kommentarer
Postat av: emma

jättesnygg väska hanna, vart har du köpt den? :)

2008-08-12 @ 17:00:26
URL: http://hundrafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0