första dagen i skolan

Jaha, då har första skoldagen gått. Sp1e, TvärS och det känns än så länge jätte bra. Idag fick vi bara information os.v. Vi fick lära känna varandra lite smått också, men det blir rätt så svårt när man är 46 stycken i klassen. Men våran klass ser i alla fall ut att komma bli jätte bra. Vi fick också våra basgrupper idag och jag hamna ialla fall med två jag känner sedan innan, Alex och August. Så det blir nog bra! :) Ser faktiskt fram emot dessa 3 år nu.

Imorgon blir det nog en rätt så slapp dag i skolan. Det blir det ungefär hela veckan. Och senare mot kvällen blir det nollning för våran del! 3;orna verkar ha gått in för de riktigt ordentligen, men jag hoppas det inte blir allt för pinsamma saker vi ska göra. Men med lite alkohol i sig är ju nästan inget pinsamt så ;p

Nu ska jag faktiskt ta och sova/vila lite, sov inget i natt och vaknade tidigt. Med lite te och en tidning ska jag krypa ner under täcket. Bara ta det lugnt. Det behövs.




hade ingen passande, fick bli en bild hos Linus syssling innan Nykvarn :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi lär nog få dom bästa 3 åren :)

2008-08-21 @ 20:34:10
URL: http://bems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0