fikakväll

Kvällen blev super, som vanligt med mina älskade tjejer. Dem är totalt olika men ändå kompletterar dem varann så bra, jag bara älskar att vara med dem! Det finns inte en sekund då munnarna är tysta eller leendet har slocknat. Det händer liksom aldrig. Det händer aldrig när vi är med varandra.
Vi fikade i alla fall på Steve´s, satt där ett bra tag. Sedan började vi frysa och bestämde oss för att röra lite på oss. Vi träffade då på Charre, Sophie, Johan, Andréa och Emma. Pratade med dem ett tag och jag har Charre tog upp alla gamla minnen. Ja, det finns inget annat än att skratta! Sedan skulle vi traska hemmåt. Eller cykla. Men så blev det dock inte. Jag kan inte säga att cyklarna är på våran sida idag. Först blev min stulen i morse och nu gick Alex nyckel sönder när vi skulle öppna låset. Så vi fick gå hem. I det kalla. I bara kjol. Stackars oss. Men en trevlig kväll ialla fall!

Imorgon blir det fixa massa saker på stan och lite så innan tjejerna kommer till mig på kvällen och sedan drar vi ner till nykvarn. Ska bli fint!

sleep tight!


varför så långt bort, men ändå så nära?



Erican och jag! Hemskt bild dock


Mokis och Alex!


Kommentarer
Postat av: Sophiee

hanna vi stöter alltid på varandra nu för tiden och från och med imorrn kommer vi ju ses varje dag, haha :)

2008-08-18 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0