fika med filip och oskar

Då har jag nyss kommit in från en fika på stan med Filip och Oskar. Vi var väl ute i ca 2 timmar. Satt och pratade gamla minnen och om gymnasiet som börjat idag. Vi är nämligen gamla goda vänner ;) Har gått i samma klass i 6 år. Men när vi började 6;an flyttade Oskar till Belgien och Filip och jag började i olika klasser. Så lite reunion nu då ;) haha, inte riktigt, men det var ungefär 4 år sedan jag träffade Oskar. Om man inte räknar med i helgen. Så det var jätte trevligt!

Tog min lilla tupplur förrut och sov ett tag, hur skönt som helst. Sedan vaknade jag upp med ett strålande humör för att jag kom på att jag köpt med mig en ny spets tröja hem idag! Så den blir det att andvända i morgon. Helt kär i den. Men nu ska jag ta mig mitt kära älskade te, lyssna på Michael Jackson, försöka njuta av livet och bara ta det lugnt.

Hoppas att er dag varit lika fin som min! Puss


Det här kallar jag lycka. <3

Kommentarer
Postat av: fia

lovelovelove <3

2008-08-19 @ 22:32:08
Postat av: Amanda

ah, letar efter en spetströja med! bild och affär? :)

2008-08-20 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0