det vänner är till för

Vad finns det vänner till för egentligen? Jag tror att det finns många svar på den frågan, men det viktigaste av allt är nog att dem alltid ska finnas där för dig. Det tycker ialla fall jag. Dem ska bry sig om dig, skratta med dig, gråta med dig, trösta dig, prata med dig och bara finnas där.
I måndags så skulle nämligen Jag, Julia, Annie, Frida, Natti och Fia ses på kvällen för att få ett fint avslut på sommarlovet som tog mot sitt slut dagen efter. Vi hade bestämt oss för att vara ute och Fia sa att hon fixat en överraskning till oss. Men tyvärr fick varken Annie, Julia, Natti och Frida lov (då pga skolan dagen efter). Så jag och Fia hade egen picknick istället. Och vet ni vad? Den underbara tjejen hade bakat massor och köpt melon, andra bakelser, dricka och godis. Hon hade fixat så fint och tänkt på allt! Fia visste hur ledsna några av tjejerna var och ville finnas där och göra något fint, för att försöka få dem på lite bättre humör ialla fall. Det var så synd att de andra tjejerna inte fick se vad hon fixat och donat med, för det var så fint! Men det slutade med att vi två som mådde så bra så fick äta allt själva, inte för att vi klagade.. Haha, men det var nog den finaste tanken på länge.
Det är sånt vänner ska finnas till för.



Lite av hennes fina kladdkaka hon skrivit på och pysslat om med jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: elin

nu är jag sugen på bilder o lite från din nollning :D



btw, skit bra blogg !

2008-08-23 @ 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0