dålig uppdatering-ändring

Har känt att jag inte vart så på g här på bloggen nu på ett tag. Men jag lovar, jag ska ändra på det. Det är liksom nu när skolan kommit igång, alla nerver, allt roligt, allt spännade, allt nytt. Det är så mycket nu direkt. I vilket fall som helst ska jag ändra på de från och med NU. :) Bra va?

Dagarna har flutit på riktigt bra på Katedral nu tycker jag allt. Jag älskar helt fullkomligt min klass! Helsköna människor hela bunten. Vi är ju som sagt 46 pers i tvärS så det finns liksom en person av varje kan man säga. Det är så härligt! Vi kommer nog få tre riktigt härliga år tillsammans. Nollningarna, speciellt i fredags, var awsome. Bra för man lär känna varandra bättre. Tänkte slänga upp lite bilder senare från lite av nollningen.

Nu sitter jag här hemma. Slutade vid 20 över 1. Hade också 2,5 timmars hål idag så det blev inte många timmar framför böckerna idag, vilket bara var skönt. Idag ska jag bara ta det lugnt och få lite gjort i rummet tänkte jag :)


Såhär såg Julias och min goda kväll ut igår. Varm chocklad och film-mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0