dagen till all ära

Nu har man som tur va fått sig en liten blund. Nya krafter för idag tas in, låter bra va? Är rätt taggad inför ikväll också. Vi skulle egentligen åkt till Nath's förra klasskompis Linus, men vi orkade inte så vi bestämde oss för vara hos mig istället. Det blir vi tjejer. Ska bli riktigt kul. Sen blir det ju Nykvarn dit inprincip hela linköping ska? Perfekt avslutning på sommarlovet är en sak som är säker.

Så det blir att fixa massa saker till det idag. Ska dra mig hem till mamma också och hämta lite saker och sedan ska jag till Alex och lämna av mina saker tills i morgon (för i morgon ska vi nämligen tävla) haha, lycka till för oss, vi får väla ta de lite lugnt ikväll ;) Sen ska jag till Natti och fixa lite där med. Och sen kommer tjejerna. Och efter nykvarn sleepar jag hos Alex för en tidig uppstigning bestående av sång och dans med tjejerna! Härlig dag!


Det här är vad livet går ut på!


Kommentarer
Postat av: amanda

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=60694

Bli medlem, få gratis presentkort från kicks :)

2008-08-15 @ 14:45:46
Postat av: hemlig beundrare.

Hennes mun,näsa,andedräkt och leende, med henne blir man inte fiieende. Hon sjunger dansar och är så bra på allt, i hennes närvaro är det aldrig kallt. Hon värmer glöder och är bara fin, snälla hanna,bli min?

2008-08-17 @ 14:36:01
Postat av: klara

vilken vacker dikt du fått! du verkar inspirera tjejen!! go girl!!

2008-08-17 @ 15:47:37
Postat av: linus

jag har alltid gillat att sjunga. tack vare dig har jag vågat stå upp för mig och sjunga ut! även om jag får höra ord som bög osv så läser jag din blogg och får en ny kraft att orka. du har hjälpt mig på många sätt. du är söt också. hihi

2008-08-17 @ 16:03:21
Postat av: madde

hej hanna! ja har läst din blogg rätt länge men aldrig vågat kommentera.. men nu ser ja ju att du har fått massa kommentarer här så ja skriver!!

ville ba säga att du verkar så himla underbar! så himla god är du! önskar att ja med kunde sjunga så fint som du.. sett dina youtube filmer! sen är du jättevacker också.. skulle vilja känna dig.



haha lite långt blev de men men.. kommer fortsätta läsa och hoppas att du fortsätter skriva!



puss från madde i hälsingland

2008-08-17 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0