anledningen

Anledningen till mitt dåliga bloggande igår var att jag inte var hemma. Först efter skolan åkte jag och Bea in till stan för att köpa våra "Michael Jackson saker" och sedan var de direkt hem för att fara ner till Ikano med pappa, bror och syster. Väl på Ikano hittade jag en sådan fantastisk dator att det inte var sant. Den är så fin. Jag vill bara klappa på den hela tiden. Och vips så följde den med mig hem! Glllaaaaad Hanna! Hade verkligen allt. Nyaste gramatiken, webcam, photoshop os.v. Till ett jätte bra pris. Plus att den är hur snygg som helst.
Sen gick vi in på Ikea och köpte överkast som jag också förälskade mig i. Det vill jag med klappa på hela natten lång för att de är så fint och lent. Helt kär blev jag. Och sedan gick vi och köpte ett par skor, ÄNNU mera kär. Helt galet vilken bra dag det var.

När jag kom hem blev det att instalera datorn, vilket tog ett riktigt bra tag så jag blev inte klar förens vid 11. Så vi 11 satte jag mig vid datorn, hämtade en kopp te och lade mig bekvämt i min renbäddade säng med nya lakan. Då var jag glad.


Ser dock inte så fint ut här som de är i verkligheten. Men så mysigt!


Datorn ser rätt liten ut här och man ser inte riktigt hur grymt fin den är, men!
Min kväll, datorn, te och en jätte jätte bra bok. Puss på;t!


Kommentarer
Postat av: natalie.

haha, exakt den där har jag också köpt :D i onsdags. jag äääälskar den!

2008-08-30 @ 08:18:26
Postat av: Anonym

har datorn gramatik ?? :O

2008-08-30 @ 14:10:54
Postat av: Emma

vad kostade datorn och vart köpte du den?:)

2008-08-31 @ 15:31:16
URL: http://emmalindroos.devote.se
Postat av: Anonym

vaddå nyaste grammatiken

2008-09-06 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0