what a wonderful world

Nu har bloggen vart emot mig ett rejält tag måste jag säga. Försökt att logga in ett tag nu, men icke. Inte förrns nu. Jag och lillasyster var i alla fall ute och sprang/gick förrut. Skulle power-walka, men kände att vi lika gärna kunde springa lite istället. Väldigt skönt ute i det här vädret. Speciellt med min kära syster. Vi har haft en hel-dag för oss själva kan man säga. Mycket skratt har jag fått. Det är nästan lite komiskt hur mycket min syster betyder för mig. Vad säger ni, har jag inte vart duktig? Ut och sprungit varje dag den här veckan, alltså 4 dagar i rad. Jag är imponerad av mig själv.


Förresten. Några har reagerat lite negativt på nya "nyttiga" Hanna. Men alltså, jag bantar inte. Verkligen inte. Jag äter bara nyttigt och motionerar mycket. För det första känner man sig så mycket bättre, man mår bättre. Man orkar mer o.sv. Det finns så många fördelar. Och PLUS på det vill jag se bra ut i sommar. Jag vill inte bli spinkis, verkligen inte. Utan bara lite "slimmare".


Imorgon börjar vi klockan 20 över 10, känns jätte skönt. Men jag ska faktiskt ta och sova lite nu för att få riktigt sömn, vilket jag aldrig får annars. Sov gött!

   
Jag och min långbente snygga syster. Själv testade man på mittbena idag. Jag förstår inte riktigt hur alla kändisar kan passa i det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du passade i mittbena :)

2008-04-26 @ 09:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0