we only have to dawn

Åter igen en härlig dag! Denna värme och sol får mig så glad. Jag ska faktiskt plugga matte nu tills i morgon när vi har nationella. Jag är galet nervös.. Jag får hoppas på ett g. Bäst att ändra inställningen, så jag försöker så gott jag kan. Ikväll blir det även att springa spåret igen. Jag mår riktigt bra av denna nya vana! Eller, det hänger kanske lite på vädret också. Men det ska i alla fall bli riktigt skönt. Sen blir det att plugga bilogi likaså, om jag orkar de vill säga. Känns jobbigt att slösa bort en sån här dag på att sitta inne och plugga. Men, livet är hårt!

Skriver mer sen mina vänner!

image342
Virre och jag = råsnygga...

Kommentarer
Postat av: anna

hur mycket shoppar du för varje månad ?

2008-04-23 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0