today's good

Hann aldrig skriva i går, kom hem vid kvart i 12 ifrån Jakob. Vi hade i alla fall jätte trevligt! Som alltid, han får mig alltid så glad :D Sen hade jag dock oturen att missa bussen hem, den sista, så jag fick ringa min halsovande pappa och be han snällt att hämta mig. Jag hade tur, han kom ;D

Igår var en jätte bra dag! Skolan var bra, fick reda på mitt svenska nationella (det jag fruktat så mycket) och det visar sig att jag får behålla mitt MVG! Lyckan är gjord. Och igår fick jag även gå runt i två klasser och prata och visa mina bilder från koncentrationslägret som jag var på förra året med konfan.

Idag så får vi se vad som händer. De lutar åt att leka med mina stammisar, men som sagt, får allt se. Idag får vi även reda på om vi kommer in på den linjen vi vill eller inte. Hoppas! Nu måste jag dock kila, min buss går halv 10. Ha en härlig skol-fredag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0