stockholm

Hej min vänner!
Tyvärr orkade jag inte skriva i går, var så trött så jag knappt kunde sitta. I alla fall, min fredag blev väl bara bra! Som alltid med mina bästaste vänner. Jag, Julia och Nath åkte ner till ån och köpte med oss mat så satt vi i solen och glassade, pratade o.sv. Väldigt mysigt. Blev dock lite kallt senare mot kvällen så vi bestämde oss för att dra och kolla på Minas match i sporthallen (semi i skolhandboll) och dem vann. Det var faktiskt en rolig match! Med tanke på att det bara var två som spelade.. Dem var duktiga, så nu blir det final i morgon. Heja heja! Sedan far vi till mcd för att relaxa lite sådär, vi hade ändå inget bättre för oss eftersom att Nath skulle upp vid 6 på morgonen. Åt en fruktpåse, haha, nyttigt va? Fast jag syndade faktiskt med en glass tidigare idag. Men som sagt, helgerna är helt okej. Fast det var BARA då. Både Julia och jag är jätte pepp så vi ska fortsätta våra nyttiga liv efter söndag! Vi hade ett mål på två veckor, det är avklarat på söndag. Men vi fortsätter starkt vi.
Iaf, väl på mcd hände de lite roliga saker. Orkar inte säga vad som hände, men om vi hade haft tur så hade vi hamnat på Blue heaven. Haha.

Jag läste nyss Julias "brev" som hon skrev till mig under tiden mina föräldrar skiljdes och min farmor dog. Det är nog bland de absolut finaste jag fått av någon. Jag blir tårögd varje gång jag läser det. Bara så du vet Julia, jag har med mig det till i morgon.. Du är bäst!

image355 Det kommer aldrig finnas någon bättre vän än du.


Aja, har packat nu, ska åka till mamma när som. Elr jag ska faktiskt promenera så jag får lite motion! Sen ska jag fixa lite hos henne och sedan kommer Vicki (min snygga kusin) till oss och joinar oss till Stockholm! Så det blir att bo pån hotel och lyxa sig sisådära. Jätte trevligt ska vi ha det.

Men nu måste jag kila, lägger in bildet när jag kommer till mamma! ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Julia Poltan

.

2008-04-26 @ 22:28:52
Postat av: Julia Poltan

ojrrrå xD . älskar dig mitt hjärta !

2008-04-26 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0