ren talang

Som vanligt har jag kikat runt på youtube och det finns ju vissa man verkligen fastnar för. Den här killen har jag lyssnat på ett antal månader nu och han blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar. Det är så otroligt att en man kan komma upp i de partier som en tjej egentligen ska sjunga. Det är inte för lätta toner heller.
Ni måste bara lyssna på honom, ren talang verkligen. Han sjunger duett med sig själv. En stund "kill-röst" och en annan "tjej-röst."

(personligen tkr jag att han sjunger killens parti bättre en orginalet)


Kommentarer
Postat av: evelina

oj oj oj, nu blev jag riktigt imponerad!

2008-04-09 @ 15:23:53
Postat av: ulrika

hejhej , känner inte dig . men vad söker man på på youtube för att hitta honom ? sjukt braaa . jättebra blogg btw . du kan svara här under så kan jag kolla där :)

2008-04-09 @ 16:28:04
Postat av: Hanna

hejhej :)tack så mkt!
hm, om man bara söker på singing tror jag att han kmr fram :)

2008-04-09 @ 19:02:34
Postat av: linn

Det är han som sjunger alla disney sångerna!! Tjej o kill rösten - det är han!

2009-06-09 @ 14:48:46
Postat av: giulia

han är grymt duktigt!

2009-09-30 @ 14:53:39
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0