när allt har slocknat

image230

Såhär glad känner jag mig just nu, fast ännu gladare. Min dag har vart super. Att få spendera den med sina allra bästa vänner är helt fantastiskt. Jag blir på ett sådant hyper humör och inget kan få mig sluta le när jag är med dem . Det blev som sagt att ta en glass på bosses och vi far sedan hem till Natti. Tagit de lugnt och tittat på tv. Vi har även rensat igenom hela Naths skivsamling. Vi spelade alla dess olika skivor som man samlade på sig som liten. Allt från Spice girls och Bubbles till Hannson och Drömhus. Det är otroligt att man än kan texterna till dessa låtar. Vi satt och sjöng med för full hals, väldigt trevligt måste jag säga! Sedan blev de dags för kladdkaka. Åt dock inte vidare mycket, tur de. Jag känner att jag snart rullar fram! Kul, snart blir jag en fotboll :D

Nu känns det jätte bra. Speciellt när allt är släckt hemma och man är den ända som är vaken. Allt är så lugnt då. Det är inte bara som att alla gått och lagt sig, utan lika så all stress man alltid bär med sig på. Allt och alla har gått och lagt sig. Grannarna på övervåningen klampar inte längre i golvet. Man kan pusta ut. Inte nog med de, utan pricken över i;et kommer till mitt kära te. Det bästa som finns på kvällen är att dricka te och lyssna på MJ musik, då är kvällen på topp. Idag har jag en sådan kväll.

Nu ska jag ta mig en tidning och läsa och sedan ska jag sova. Sov gott allesammans!
(bilder från idag kmr några stycken i morgon)



image232

Det finns inte ord som kan förklara er. Ni är mina allra bästa vänner. Vi kompletterar varandra så bra, vi har roligt tillsammans, vi kan prata och skratta med varandra. Vi kan bara vara. Utan er vet jag inte vad. Det ända jag vet så säkert är att jag älskar er av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde klippa lugg igen! skit snyggt!

2008-04-02 @ 23:30:42
Postat av: Anonym

forever and ever .

2008-04-03 @ 08:15:52
URL: http://juliapoltan.blogg.se
Postat av: Anonym

bilden över är så grymt fin! :)

2009-07-11 @ 11:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0