moln tack

Godmorgon godmorgon!
Solen har nyss gått i moln och det vill jag bara buga och bocka för. Det låter kanske lite konstigt, men det är så de är. Jag och Nath, som jag som vanligt sovit över hos kan inte gå ut på hela dagen. Lite hemlis här förstår ni, men det går tyvärr inte. Så när vi vaknade kändes dagen bara meningslös. Solen sken och man ville bara ut och glajja, men icke sa nicke. Tur att vi har varann. Så det blir att vara hemma hela dagen/kvällen. Men vi hittar säkerligen på något roligt. Laddar hem lite filmer och myser sådär, det fixar sig nog.

Gårdagen blev jätte lyckad. Så hurtiga som vi är (jag, Nath, Poltan och Frida) gick vi runt ån, som kanske är 5 km? Efter det tog vi igen oss och gick till kebabbaren. Skulle blivit kinamat, men när vi var klara med vår gång var klockan redan halv 11. Så det blev de enkla och snabba, kebab. Efter vi ätit stack vi till Alexs pappas lägenhet och träffade de söta tjejerna Moa, Erica, Märta och såklart Alex. Det blev att sitta ute på balkongen och röka vattenpipa på kvällen/natten och mysa och så. Jätte trevligt!

Hoppas ni alla andra får en trevlig lördag! :)
(btw, Moa, jag skäms ihjäl :$ hahha!)

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0