meningsfulla dagar

Min dag har sett ut såhär: Plugg. Men när det är något som intresserar mig så kan jag plugga hur lång tid som helst känns det som. Därför har det inte gjort så mycket gällande allt plugg. Andra världskriget sitter rätt bra nu måste jag säga.  Efter skolan åkte vi, jag Julia, Carro och Karin till bibblan åter igen för att plugga, eftersom att det gick så bra för mig och Julia i går bestämde vi oss för att göra favorit i repris. Vi satte oss ner och började plugga på direkten. Köpte även lite fika. Eller fika och fika, jag är som sagt nyttig nu! På tal om det, så går min diet helt utmärkt! Jag känner mig så bra som kan motstå alla godsaker. Mina vänner var skeptiska från början, men nu tror dem på att jag kommer klara det. För det kommer jag. När jag verkligen vill något, då fan. Nu vill jag det.

image302
Såhär nyttig är jag! Tre dagar nu faktiskt, en bra början!

Just nu sitter jag och små pluggar. Satt på bibloteket i 2 timmar idag nästan, vilket kändes jätte bra. Så det behövs nog inte så mycket plugg mer. Blir att kika matchen på tv också, kom igen nu LHC! Sen ska jag också titta nya oth avsnittet. Förresten var det NP uppsats i engelskan idag! Gick jätte bra, så jag hoppas på högsta nu.

Idag är verkligen en dag, likaså gårdagen, en dag då jag känner mig riktigt bra! Jag känner mig glad, att det har hänt glada händelser. Jag känner mig nyttig, för att jag har blivit det och jag känner mig duktig för att jag har pluggat så mycket. Meningsfulla dagar helt enkelt!

image301
Idag så skrev vi en låt till årets munk och den blev faktiskt riktigt bra! Vi fick till väldigt bra meningar som passar så bra in på vår kära klass. Tänk på vad vi tyckte om varandra i 7:an och jämför sedan med nu. Det går nog inte. Vi har förändrats helt. Jag är som galen i er!


Kommentarer
Postat av: anonym

såg dig på stan nån gång med en blommig kjol, vart har du köpt den? :)

2008-04-16 @ 20:44:09
Postat av: kattis pattis

9b,älskade 9b!

2008-04-17 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0