lite bilder

Nu har jag pluggat, ätit och vilat lite. Blev ingen sömn för min del, som vanligt alltså. Jag fastnade här istället.
Hade nu tänkt att lägga in lite bilder, men orkar dock inte lägga in allt för många. Jag tar bara några.

image220
Dagens outfit för någon dag sen :)

image221
Nattis och våran nyttiga frukt!
image222
En Julia Poltan på g.

image223
Nattispattis! Verken frida eller jag fastnade på kort denna kväll ;)

image224
Nattan och jag framför tv;n i går, LHC I FINAL! :D

image225
<3

Nu orkar jag inte lägga in fler. Det kanske kommer mer någon annan dag!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hur mycket kostar bodyn? den blåå ?? mkt fin !!

2008-04-01 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0