inte ens börjat

Jag och syster sitter mitt emot varandra och småpratar.
Jag: Klockan börjar bli mycket. Är du inte trött?
Julia: Jo.
Jag: Men varför går du inte och lägger dig då?
Julia: Men hallå, tänk hur mycket tid man missar bara för att man sover. Att sova är bara onödigt, man missar massa tid som man kan ha roligt på istället.
Min syster kan vara rätt klyftig ibland.

Mamma gav oss nyss massor med godis som hon köpt när hon vart i holland. Jag fick mitt favvogodis och nu ska jag hålla mig och inte äta det på två veckor, minst. Shit, jag ligger risit till. Och julias och min diet har ens inte börjat! Här har ni ett exempel hur mycket man kan älska och samtidigt hata sin mamma. Men jag ska klara det!

Kommentarer
Postat av: -en som gillar din blogg

verkligen jättekul att läsa din blogg!
e fråga bara? vilken mascara använder du?
gillar dina ögonfransar gryymt mycket!

2008-04-14 @ 00:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0