härliga vårkänsla

Hur underbart härlig dag som helst! Solen skinande hela tiden. Det var varmt. Av just denna värme och sol blir man så bubblande glad. Det känns som att något hållt sig inom mig allt för länge men när vädret blommande upp hoppade så gott som det som hållt sig inom mig ut. Det var över. Det var bara som en sten som lättade från mitt bröst. Inte vet jag vad de var, men så var det. Det var säkert känslan av att våren äntligen kommit.
 
Jag gick på stan efter skolan med Julia. Hittade lite saker som vi ska köpa med mamma när hon kommer hem. Yummie! Behövs alltid lite påfyllning i garderoben. Vi strosade runt lite och sedan tog vi bussen hem. Ungefär en halvtimma efter vi kommit hem så följde jag med pappa ut i spåret för att springa. Herregud vad skönt! Jag som vanligen hatar att springa, verkligen hatar, tyckte om det för en gångs skull. Hade ingen press på mig och ingen tränare som stog och pushade på en, utan jag lunkade i mitt egna tempo. Ska fortsätta nu minst några gånger i veckan, behöver återuppta min kondis nu.

image331
Såhär såg det ut när vi kom till pappsen i går. Han har inrett! Min pappa är inte världens bästa inredare men så fort jag såg det här blev jag så glad! Pappa var jätte stolt över att han hade lyckats! Lite gulligt för en halvt förvirrande pappa va?

Nej nu ska jag gå och ta mig en avokado från det gröna köket! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

haha där är dörren till min källare (mitt rum) ;)
hahaha nice..

2008-04-22 @ 01:38:04
URL: http://annahadarzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0