hallelujah

Skolan var helt okej. Sitter just nu och tittar på top model, alltid lika bra. Ikväll blir det att leka med Julia och Fia tror jag! Sen ska jag sova hos Bullen. Vi har så mycket att prata om så det inte är sant. Ska bli härligt!

Är jag taskigast i Sverige om jag lägger in ännu ett youtube klipp? (a) Jag är som sagt helt galen i det och det jag lägger in nu är helt fantastiskt! Han som sjunger sist är grymmast, jag får gushud så det skriker om det! Han sjunger tredje versen, ni måste bara se,  ni som inte sett det förstås. (om en halvtimma ungefär kommer jag lägga in vår spanska video vi gjorde idag, haha, det får ni inte missa!)



Kommentarer
Postat av: Josefine

vilken härlig header :D

2008-04-11 @ 16:48:01
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Postat av: Patricia

God eftermiddag! :)
Vill mest önska dig en trevlig fredagskväll!

Kram
// Patricia

2008-04-11 @ 16:54:37
URL: http://PROMENADE.blogg.se
Postat av: meeee

gr hanna, jag väntade på den dära spanska filmen, men du la aldrig ut deeeN! ;D

2008-04-12 @ 16:11:42
Postat av: gemigdig

den sista killen e kurt olsen, som även gjort , rise to the ocation, som är ganska tätt spelad på svenska radion :) måste bara avsluta med att du är så grymt snygggggggggggggggggggggggg

2008-12-15 @ 11:01:00
Postat av: Anonym

kurt nilsen ! åhh vad han är bra! rekommenderar att du lyssnar på hans "never easy" helt underbar låt!

2008-12-25 @ 12:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0