grattis dea!

Jag höll nästan på att glömma! Mina kära, älskade, underbara vän fyller 16 år idag! Hon ska få ett riktigt stort grattis ifrån mig, även fast hon redan fått ett par. Haha, men hon förtjanar ju det! Andréa, min hemkunskapspartner har blivit stor! Ja, vad kan man säga? En riktigt bra vän med ett leénde på läpparna, någon man kan prata med och har sämsta humorn! :) haha. Iaf, GRATTIS DEA JAG ÄLSKAR DIG!

kolla hennes blogg med, hon är en väldigt bra skrivbent! hellosunshine.blogg.se

image303 
Dea kan också vara väldigt klumpig av sig! Här har hon tagit sönder en dyr flaska, fy på dig. Nu försöker hon gömma sig, men hon lyckades dock inget bra. Men det är lugnt lillen, du har andra starka sidor! ;) hii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0