gårdagen

Igår var jag hos Jakob på kvällen, jätte trevligt :) När jag kom hem var det dock inte lika trevligt. Jag hade nämligen glömt nycklarna och alla låg och sov. Det var bara pappa och Tobbe som var hemma och både dem är riktigt svåra att väcka. Så jag ringde i kanske en kvart innan någon ens reagera. Det värsta var också att min batteri-lampa lös så batteriet höll på att ta slut, jag fick verkligen panik då. Men som tur var, efter en kvart kom min sovande pappa och öppnade dörren.

Vaknade nyss, men det jag helst skulle vilja göra är att somna om. Vilket jag inte kan för då kommer jag aldrig orka gå upp i morgon när skolan börjar. Dessa söndagar, dem är inget att ha. Lönlösa dag. Idag kommer Petter hem med om jag har rätt. Vart på cup i helgen. Äntligen är han tillbaka! :)

Men nu ska jag kila och äta lite frukost! Pussis

image287
Jag var rätt glad när jag vaknade med det här håret idag! :)
Men så fort jag tog fram kammen försvann det ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0