dagens..

Dagens bästa; Våren. Ja, jag vågar mig faktiskt på att andvända ordet vår. Jag hoppas jag inte får ångra det här nu. Men nu känns det faktiskt som vår. Solen skiner och det är varmt. Hur härligt är inte det?
har två dagens bästa. Den andra är MJ. Han är väl alltid min dagens bästa. Men just idag spelas han hela tiden. Världens bästa artist.
"..Likså älskar hon MJ ,  som är största peddot och as ful enligt mig och Natti , men det ska man inte säga i hennes närvaro för då brakar helvetet lös. " - Julias blogg. Kan ni tänka er att det är lite jobbigt att lyssna på honom i Nattis närhet när hon säger taskiga saker hela tin? ;)

Dagens sämsta; Nattis och min inne-dag. Lite tröttsamt att man vet att man inte kan gå ut. Men det är riktigt tur att vi har varandra. Stackars våren, den bara längtar efter oss..


Kommentarer
Postat av: kiki

skorna som du tyckte var snygga kosta 50:- , dt var rea och de finns nog kvar :)

2008-04-05 @ 18:53:51
URL: http://laavie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0