bulle och jag

Är hur trött som helst, så orkar inte blogga. Jag tar tag i det i morgon. Vi har haft det snyggt med kul i Stockholm idag! Jag, bullen och pappsi. Kommer bilder i morgon om jag orkar. Är så sjukt trött och allt vad de nu heter så jag ska väl nanna eller kika film nu.

Imorgon är det valborg och vi ska få det jäklit najs! Vi blir väl inte så många innan. Ska käka mat, grilla och ha oss. Jag, Julia, Frida, Natti, Jocke, Tomas och Linus. Sen kanske några andra filurer trippar ner! Sen blir det väl att dra oss till stångebro.

Kan bara säga en sak; Det här var den lyckligaste dagen i mitt liv. Vi glömmer den aldrig, eller hur Julia?

image365
Min käraste vän!

Kommentarer
Postat av: Julia Poltan

ALDRIG HANNA ALDRIG . älskade älskade vänn

2008-04-29 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0