IPHONE

 
1. Såhär såg jag ut imorse när jag traskade till jobbet! I mina fina sandaler ifrån Kreta.
2. Jag älskar blommor. Det gör så mycket för helhetsintrycket i lägenheten. Och så luktar det magiskt.


3. Efter jag slutat jobbet idag så gick jag och Matilda och fikade på stan. Blev en frapino som smakade glass! Vi pratade ikapp och bara myste runt.
4. Min och systers brakfrulle (fika) i lördags, och så lite pannkakor på det. Fantastiskt!
 
 
5. Några mornar sedan. Älskar morgonstunder, frukost på sängen och kaffe i mängder.
6. Bytte om till favvo klackar när jag kom till jobbet idag och traskade sedan runt i dom resten av dagen.


Min fina tjej. Så jävla vacker och bäst.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Nice bilder!

2013-07-10 @ 15:49:03
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0