FOUND IT


 
En liten sneak på vad jag bar idag. Ni får hela outfiten sen! Ser ni vad jag hittat?! Den perfekta vita skjortan! Signerad Crocker. Har sprungit runt överallt verkligen, Filippa K var närmast den perfekta men tyckte den var lite för figursydd och så sprang jag på den här under lunchen. Ville att den skulle vara i ett visst material, en ficka, lite oversize, vita knappar, helvit vid kragen och ärmarna och inte det minsta genomskinlig. Många krav, men det gäller att ha lite is i magen, för nu är den min!

Kommentarer
Postat av: josefine

från JC eller? :) skitsnygg! Har varit ute efter en sån i år och dar, har haft samma krav ;)

Svar: Ja precis! Haha, det är inte lätt! Men kika där, väldigt bekväm är den också :)
Hanna Westman

2013-07-04 @ 21:36:46
Postat av: Anonym

skitsnygg outfit och skitsnygg är du!

2013-07-24 @ 14:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0