little black things

 
/ JACKET SECOND HAND / TSHIRT GINA TRICOT /
/ BELT GINA TRICOT / / BAG ÅHLENS / EARRINGS HM /
Som sagt, det spöregnade ute när jag tog dessa bilder så dom blev lite halvkassa idag. Annars så hade vi världens myskväll igår hemma hos Fia som precis kommit hem ifrån Gotland och idag är det myskväll hemma med pappi istället. Slapp och skön helg, men det behövs ibland. Är ledig imorgon, första gången jag är ledig en söndag på kanske ett halvår? Så sjukt skönt! Ligger och kollar på freaky friday som går på tv, haha nostagli! Pillar mig i naveln och käkar popcorn. Myskvällar är underskattade alltså!

Kommentarer
Postat av: Sanna

har ni som jag stora problem med Nelly.com? titta in på min blogg och ser vilket jävla vidrig skick dom skickade ut ett par skor till mig. Och inte vilka skor som helst utan ett par Jeffrey Campbell skor för 1900 kr.

Skicket är uruselt och bilder finns på bloggen, denna historia har pågått sen maj I år och det ständiga svaret jag får från nelly är att det bara händer enstaka gånger. Tyvärr så är det den TREDJE felaktiga produkten jag får inom samma ärende och med två felaktiga fakturor på det så vet jag inte om man kan kalla det för enstaka gånger, eller vad tycker ni?

http://moonzanna.se

2012-09-30 @ 11:56:02
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0