om man kunde stanna tiden

Mina senaste dagar i lite bilder. Har spenderat mycket tid med mina tjejer då vår grek flyr landet på obestämt tid idag. Tagit vara på varenda liten sekund och gjort så många mysiga saker tillsammans på senaste tiden. Hade sleepover i måndags, inte haft en sån bra måndag på evigheter. Blir fan 10 gånger svårare att säga hej då till henne nu. Det suger rent ut sagt. Men hon kommer ju hem och skype finns ju. Vad skulle jag göra utan mina tjejer? Världens, världens bästa vänner. Börjar snart böla. Haha. Annars så jobbas det mycket, köps en hel del möbler, går på dubbeldejter, dricker litervis med kaffe, stillar mina stressnerver (har jag ens dom?) med för många cigg och så andas jag lite när jag har tid. På fredag ska jag, julle och mamma till sthlm för att se på Michael Jackson immortal tour i globen (ni som hängt med länge vet ju vilket fan jag är) så jag är ganska så övertaggad. Och på hotelfrukosten också såklart. På allt egentligen, bara så jävla glad och lycklig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Greken

Hahahaaha tack för den snygga bilden! Kommer sakna er massooooor!!!! Världens bästa <3

2012-11-01 @ 16:43:16
Postat av: Lovisa

Snygg adidaströja!!

2012-11-04 @ 16:32:15
URL: http://karlssonlovisa.blogg.se
Postat av: Nanna

Jäklar vad likt köket i mittenbilden är likt köket som ''dewide'' (youtube fenomen) brukar filma i!

2012-11-08 @ 22:28:51
URL: http://arpateko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0