there's no one like you






Inte så snygga bilder, men som jag brukar säga, bättre än inga!

Jag har spenderat min dag med denna donna. Jag vet då inte vad jag skulle göra utan henne. Hon finns alltid där. Hur vi kan vara så himla olika, men ändå så lika är konstigt. Det är iallafall världens bästa vän ni ser på dessa bilder. Världens bästa vän och kusin.

Vi var iallafall ute och åt, hon bjöd mig så snäll som hon är och pratade från allt mellan himmel och jord. Senare hamnade vi på min andra pappas jobb (Henke, Naths pappa) och vi chillade där med varm chocklad. Sen var magarna fulla och vi bar hemmåt. Nu ska vi snart äta hemma, dv.s om jag får i mig något och sedan ska jag och mamma på peak rean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0