since you took your love away




Världens godaste maträtt. Hur äckligt det än ser ut är jag galen i det. Nyttigt som tusan också, de börjar jag med nästa vecka när jag ska börja leva nyttigt!

Min dag började 8.10 i skolan. Helt okej dag, den gick snabbt och vi hade en lång hål. När vi sedan slutat vid två så gick jag och Emmsy lite på stan och redan på den korta tiden inhandlade jag en hel del (visar i inlägget efter) suck alltså. Jag och pengar! Sedan var det hem och plugga, fått en del gjort nu faktiskt fastän jag gav upp matten som vi har prov på i morgon i aulan med alla 1:or i 2-3 timmar (y). Nu får det gå som de går. Fick också tillbaka italienska, ni vet det jag brukar säga att jag är så dålig på? Men jag fick faktiskt VG. Fast jag är fortfarande dålig, hade väl tur eller något. Iallafall, efter pluggande hemma åkte jag och pappa och övningskörde! Vad bra jag gått och blivit då, körde i trafiken i stan och allt idag. Läskigt men sant!

Kommentarer
Postat av: SB

hah,de ska ja oxå börja med,ngt löfte (A) men vad är de i för ngt ? alltid bra med tips på vad man kan äta när man börjar med sådant :)

2009-01-19 @ 21:35:58
Postat av: Anonym

Vad är det för olika pålägg du har på mackorna?:) nyfiken.

2009-01-19 @ 21:49:57
Postat av: Hanna

svar SB: jaa, löften är bra att ha, om man kan följa dem! Denna gån ska jag göra det. Om jag börjar med de kan jag skriva lite hur jag äter och så. Min mamma kör GI så jag ska köra med henne. Men i detta (svara även på andra frågan) så är de ruckolasallad, sötpotatis, mögelost och mandel. Det låter inte så gott, men jag lovar, det är svingott! :)

2009-01-19 @ 21:58:37
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: SB

jaaaa,gör det de vore as kul,gillar verkligen att få tips om såna saker,när man får ideer osådant äre lättare att komma igång :)ah nästan så att jag får testa det allså,ja lätt ska köra jag oxå,nu jäklar :)

2009-01-19 @ 22:14:29
Postat av: Anonym

Hey, lägg upp receptet? (A) Låter ju skitgott, skulle uppskattas om du la ut det så man kan testa själv ;)

2009-01-19 @ 22:33:04
Postat av: lina b

Måste bara säga att jag gillade verkligen de där glasögonen på dig, blev som pricken på i:et om jag får dela med mig utav mina åsikter :)

2009-01-19 @ 22:56:21
Postat av: Rosanna

Haha verkligen alla har börjat leva nyttigt nu o börjat gymma o massa ;D Men det är ju skönt faktiskt :)

2009-01-19 @ 23:46:55
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack lina! :D glad jag blir :)

svar rosanna: jaa, det är det ;P man måste ju börja bra tid innan sommarn ;)

2009-01-20 @ 18:18:00
Postat av: sara

vart har du köpt dina dom där brillorna:)?

2009-01-21 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0