peak rean





Mamma och jag var på peak rean som sagt eftersom att det var VIP kväll och nu känns det som vi handlat upp hela butiken! Haha. Dessa två tröjor fick jag. Sedan var det lite till lillebror och Julia men mest till mamma. Vet inte hur mycket hon hittade. Vi köpte väl kanske 7 tröjor, de flesta munkjackorna och sedan två tunnare (som den rosa), mössor och ett bar byxor. Det blev alltså en hel del, mor min är galen i peak, så jag passade på att följa med för jag visste att hon inte skulle säga nej (a) Det var ju en bra idé!

Kommentarer
Postat av: Julia

måste säga att du ser mycket äldre ut än 16 :O galet :) fin blogg annars!



Glöm inte kika in mitt doft-sex-inlägg ;D

2009-01-08 @ 22:24:54
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: elina

vart var peakrean? i vilket affär?

2009-01-09 @ 14:08:53
Postat av: Hanna

svar elina: Hihi på Peak kanske ;) :)

2009-01-09 @ 15:16:29
Postat av: elina

visste inte att det fanns nån sån affär.. eller vänta, ligger det i filbyter? kanske..? har inte så bra koll ;P

2009-01-09 @ 16:24:36
Postat av: Hanna

svar elina: ja, det gör det! brevid bianco :D

2009-01-09 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0