lite frågor till er

Jag har kikat lite i Stinalee:s blogg nu för första gången på länge och då bläddrade jag igenom lite och hittade en väldigt rolig sak hon hade gjort. Nämligen lite frågor om sin blogg till hennes läsare. Hon har ju dock sååå många mer läsare än vad jag har, haha, men det skulle vara kul att veta lite eftersom jag inte alls vet vilka som läser!

Så, lite frågor som jag jätte jätte gärna vill att ni ska svara på, skulle vara jätte kul!

1. Vad heter ni och vart bor ni?
2. Varför läser ni min blogg och hur kommer det sig att ni började?
3. Vad vill ni se mer och mindre av i bloggen?

Om ni kanske bara vill svara på ex. 1, eller 2 frågor så gör ni bara det, men det skulle verkligen vara roligt att veta vilka ni är! :)


Kommentarer
Postat av: elin

elin, linköping

riktigt kul med många fina bilder och skaplig uppdatering, såg dig iskolan på munken och kikade din bilddagbok så såg jag att du hade en blogg, läst den rätt länge nu ;)

riktigt bra som den är !:)

2009-01-11 @ 20:57:09
Postat av: Bella

Bella heter jag, det vet du. Jag bor i Falun!



Jag läser din blogg för den är bra. Men det svaret vill du nog inte ha. Det är intressant det du skriver om mode. Dina outfits :) du är en intresant person.



Jag tycker bloggen är bra precis som den är. Kanske att du uppdaterar lite oftare. fast jag vet hur det är. Man har aldrig tid. Hare bra!

2009-01-11 @ 20:58:51
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Malin

1. Heter Malin, bor i Linköping :)

2. Jag vet inte riktigt varför jag läser, en kul blogg helt enkelt! Började läsa för att en kompis till mig läste :).

3. jag tycker bloggen är bra som den är, så de finns inget jag varken vill ha mer eller mindre av :)

2009-01-11 @ 21:00:46
URL: http://malinsofielundh.blogg.se/
Postat av: Linda

1. Jag heter Linda och bor i Lkpg :D

2. Eftersom jag bor i samma stad som dig hade jag hört lite om dig( inget dåligt) och på det sättet började det, hur jag hittade bloggen kommer jag faktiskt inte ihåg;P

Jag läser din blogg för att jag beundrar människor som vågar stå för dom de är, precis som du är och du har en väldig snygg o personlig stil



3. Jag tycker bloggen är bra som den är, annars skulle jag inte läsa den :D. Men mer modetips ,bloggtips eller liknande skulle vara roligt att läsa om:)



Hade bra!

2009-01-11 @ 21:21:42
URL: http://mylindalife.blogg.se/
Postat av: Haawwwa

Hejsan !



Haha Hawa heter jag, eller kallas :), bor i linköping som jag tror du vet x).

Jag tror jag har följt din blogg ett bra tag :P, vet faktiskt inte riktigt varför, jag fastna :D. Jag tycker du är jättesöt och vacker, när man har följt en dag vill man fortsätta, men den riktiga anledningen vågar jag inte berätta haha, lite "pinsam" eller inte riktigt men aa haha :D.

Jag tycker den är bra som den är :), du får med lite allt möjligt. Gillar dagens outfit och videoklippen :D. Bilder är alltid roliga, men jag tycker om att läsa så text är lika kul :D.



Hehe många pussar :)

2009-01-11 @ 21:25:53
URL: http://haawwwa.blogg.se/
Postat av: emelie

1. emelie, närmsta "stad" är hultsfred

2. ja läser din blogg för att du skriver så bra, spelar inte roll om du skriver om en morot eller om typ världens viktigast fråga, du gör de på ditt egna sätt, man dras med i din text. alltid! och sen till de bästa, du har alltid outfits bilder och andra intressant bilder!

3. kan verkligen inte säga va de ska va mer om i bloggen och mindre av i bloggen. fortsätt med dina bilder och allt de så kommer du gå långt!

enligt mig har du mkt intressantare blogg än både stinalee och kenza :)

2009-01-11 @ 21:28:06
Postat av: Edita

Edita :D haha bor i linköping!

fick veta att du hade blogg av Julia tror jag, och så började jag. Läser den för att den är jätte intressant :) och inlägg lite oftare, annars är allt prima! :)

2009-01-11 @ 21:33:54
URL: http://edizep.blogg.se/
Postat av: Richard

Hej



Jag heter Richard och bor i Borlänge

Jag hittade den här bloggen genom din bdb när jag kollade runt där och kom tydligen in på din bdb sida som jag sen såg att du hade en blogg så jag kollade in på den och började läsa äldre inlägg och börja tycka den var väldigt bra sedan sa det bara klick (som en liten pojke som får en kärleksfullblick av en tjej som han tycker väldigt mycket, om sånt klick)

Den är het enkelt rolig att läsa.



Jag tycker boggen är bra som den är nu den uppdateras väldigt ofta enligt mig =)

2009-01-11 @ 22:09:22
Postat av: Anonym

emma heter jag och bor i göteborg.

Såg faktist dig under partille cup måste jag tillägga, grymt söt var du btw:)

Läser din blogg för jag diggar dig och din stil och du inspirerar mig på nått sätt + du har det finaste leendet och vitaste tänderna jag någonsin sett!

FLER OUTFITS FLER OUTFITS!

2009-01-11 @ 22:24:17
Postat av: emma

emma heter jag och bor i göteborg.

måste tillägga att jag såg dig under partille cup, grymt söt btw:) Läser din blogg för jag diggar dig och din stil + du har det finaste leendet och vitaste tänderna jag någonsin sett.

FLER OUTFITS FLER OUTFITS!

2009-01-11 @ 22:31:36
Postat av: Julia

julia ;D bor i samma hus som dig!

för du är min syster, and i love you very much <3

uppdatera oftar (y) (ska jag säga, thihihi bögy)

2009-01-12 @ 00:33:37
URL: http://weestman.blogg.se/
Postat av: lisa

1. Lisa bor i lkpg.

2. Jag vet vem du är i verkligheten och känner din syster, och så är din blogg så "rolig" kämfört med andras. myccket bilder (Y) :D

3.inget som det behövs mer av, fortsätt me mycket bilder bara :D

2009-01-12 @ 13:20:16
Postat av: StefanWeei

Heej :) Kolla gärna in mitt inlägg om choklad och dela din åsikt :D

2009-01-12 @ 13:27:03
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: vilhelmina

1.Vilhelmina, Lkpg :D

2. Hm, tror typ julle sa dt elr nått..elr din bdb kanske dt va. Varför jag läser den, för den är rolig och man liksom kan inte sluta när man väl börjat. Gillar dina outfits och bilder också, dt lockar väldigt mkt.

3. ändra ingeting, allt är bra!

2009-01-12 @ 15:29:39
URL: http://westmanvilhelmina.devote.se
Postat av: emelie andersson

emelie heter jag och jag bor i varberg.

jag läser din blogg för att jag känner igen mig lite i dig+ att du har sjukt snygga kläder och dit liv verkar vara så roligt helt enkelt. jag vet vem du är framförallt för att jag är tillsammans med eric aronius(calles bror) och fått reda på vem du är genom calle då. sen hittade jag din blogg och på den vägen är det;)jag läser den dagligen och det enda jag tycker du kan förbättra är fler uppdateringar och kanske lite mer klipp när du sjunger:))

2009-01-12 @ 15:43:54
Postat av: Tora Hall

1. Tora heter jag och kommer från Boxholm.

2. Såg dig på youtube kollade din bdb och där stog din blogg så jag gick in och vart helt jäkla förälskad.

3. Den är bra som den är tycker jag lite mer musik kanske :D

2009-01-12 @ 15:49:47
URL: http://torahall.devote.se
Postat av: Anonym

Jag kommer från linköping och fick reda på om din blogg genom folk här ifrån. Jag fastnade direkt för din blogg och du skriver sjukt bra, men lite mer uppdatering vore ju inte helt fel även om jag dock förstår att du inte hinner ;) Keep going your way girl!

2009-01-12 @ 17:11:00
Postat av: s.

1. sofie och jag bor i västervik

2. hittade dig genom ngn bdb så såg ja där att du hade blogg så blev ju att jag kikade hihi blir bara att man läser den helt enkelt haha vi är i samma ålder,är ute o far o flänger i princip lika mkt:)ode blir att de är intressant att läsa om ngn som har lika intressen som en själv,klääder framför allt! går inte få nog av så dina outfitbilder, uppskattade:) då är vi ju inne på punkt 3 fortsätta som nu..typ :) vore kul om du typ skrev lite om tankar o funderingar som du kanske har?! vi kanske har samma :) hare fint!

2009-01-12 @ 17:46:47
Postat av: s.

vi som läser din blogg kanske har funderat på samma sak elr liknande allså:)

2009-01-12 @ 17:49:02
Postat av: angelica

Angelica heter jag och bor i Avesta.(södra dalarna)

Jag läser din blogg därför att jag tycker du har en grym klädstil! Sen är det ju även roligt att läsa allt det andra du skriver också! :)



Började läsa för att jag tyckte (tycker) du var en superfin tjej med grym sångröst! (hittade dig först via youtube, sen bdb, sen här! :)



Mer outfits skulle vara superkul! :) Skulle även vara kul att se hur ditt rum ser ut! '

Mycket bilder!

Trogen läsare sen mer än ett halvår tillbaka! Hihi :)

2009-01-12 @ 17:52:20
URL: http://angelicccca.blogspot.com
Postat av: Marie

1. Marie och bor mellan Linköping och Motala

2. Hittade dig genom att du kommenterat en bilddagbok, började kolla din bdb då och började även läsa din blogg, sen dess är jag fast ;) Jag tycker du skriver så himla bra, roligt med bilder, mode och inlägg om olika saker.

3. Jag tycker din blogg är bra som den är, men lite mer bilder skadar aldrig.

2009-01-12 @ 17:54:31
Postat av: Anonym

Jennifer bor i Avesta,

Jag har läst din blogg ett bra tag nu:) tycker den är super! det mest intressanta med din blogg är att du verkar verkligen vara dig själv, och att du har din egna stil (som även den är super!)

och jag tycker inte du behöver ändra på någonting i den, keep going like you do :)

pusspuss

2009-01-12 @ 18:02:16
Postat av: Hanna

Jag heter Hanna och bor i lkpg. Kommer tyvärr inte ihåg hur jag hittade din blogg men jag har läst den ett bra tag nu, främst för att det är kul att se vad du gör på dagarna eftersom vi har väldigt olika liv... Kanske har jag även fastnat för att vi bor i samma stad. Sedan är det kul med inslag av lite mode och att du blandar det med din personliga stil.

Keep up the good work! :D

2009-01-12 @ 18:06:10
Postat av: Hanna

Jag heter Hanna och bor i lkpg. Kommer tyvärr inte ihåg hur jag hittade din blogg men jag har läst den ett bra tag nu, främst för att det är kul att se vad du gör på dagarna eftersom vi har väldigt olika liv... Kanske har jag även fastnat för att vi bor i samma stad. Sedan är det kul med inslag av lite mode och att du blandar det med din personliga stil.

Keep up the good work! :D

2009-01-12 @ 18:07:18
Postat av: amanda

amanda heter jag och bor i linköping.

Jag läser den för att det är bra skrivet, och är en rolig blogg, med många bilder! Men också för att du har en design och stil på bloggen som gör att det är snyggt och blir lätt att läsa :) jag såg din bdb, och sen länkade du hit.

Det skulle vara bra med mer uppdateringar, fler videos och text. Hmm.. inget du ska ha mindre av faktiskt :)

2009-01-12 @ 19:28:29
Postat av: amanda

amanda heter jag och bor i linköping.

Jag läser den för att det är bra skrivet, och är en rolig blogg, med många bilder! Men också för att du har en design och stil på bloggen som gör att det är snyggt och blir lätt att läsa :) jag såg din bdb, och sen länkade du hit.

Det skulle vara bra med mer uppdateringar, fler videos och text. Hmm.. inget du ska ha mindre av faktiskt :)

2009-01-12 @ 19:29:45
Postat av: Anonym

amanda heter jag och bor i linköping.

Jag läser den för att det är bra skrivet, och är en rolig blogg, med många bilder! Men också för att du har en design och stil på bloggen som gör att det är snyggt och blir lätt att läsa :) jag såg din bdb, och sen länkade du hit.

Det skulle vara bra med mer uppdateringar, fler videos och text. Hmm.. inget du ska ha mindre av faktiskt :)

2009-01-12 @ 19:32:15
Postat av: amanda

amanda heter jag och bor i linköping.

Jag läser den för att det är bra skrivet, och är en rolig blogg, med många bilder! Men också för att du har en design och stil på bloggen som gör att det är snyggt och blir lätt att läsa :) jag såg din bdb, och sen länkade du hit.

Det skulle vara bra med mer uppdateringar, fler videos och text. Hmm.. inget du ska ha mindre av faktiskt :)

2009-01-12 @ 19:32:46
Postat av: amanda

amanda heter jag och bor i linköping.

Jag läser den för att det är bra skrivet, och är en rolig blogg, med många bilder! Men också för att du har en design och stil på bloggen som gör att det är snyggt och blir lätt att läsa :) jag såg din bdb, och sen länkade du hit.

Det skulle vara bra med mer uppdateringar, fler videos och text. Hmm.. inget du ska ha mindre av faktiskt :)

2009-01-12 @ 19:35:26
Postat av: '''

beatrice heter jag och bor i linköping. jag kollade runt på din kusin nattis bdb och kom sen vidare in på din bdb och hittade länken till bloggen. jag läser den för att du skriver väldigt bra, mycket fina kläder, och hela du utstrålar väldigt bra. tycker även om att läsa när du skriver om vad du har vart med och sjungit och hur det känndes och så vidare.

tycker du kan ge kanske lite mer tips eller skriva mer om hur du sjunger, nervositet innan uppträdande och sånt. :) kan va kul att veta för dom som sjunger ;) hade bra puss <3

2009-01-12 @ 19:56:13
Postat av: lina g

lina g heter jag och bor i lkpg:) jag läser din blogg för att det är roligt att med bloggare som har dagens outfit och så är de roligt med klipp när du sjunger. Kommer dock inte ihåg varför jag började. har läst den sen början av 9an tror jag. Mer sång och dagens:D

2009-01-12 @ 20:51:14
Postat av: Malin

Hej :)

Malin heter jag. Bor i partille, en förort till gbg. Kanske du visste ;p

Jag tror det var genom bdb. Jag var inne på någon som jag visste vem det var och så kom jag in på din bdb och sen såg jag att du sjöng och jag älskar att lyssna på när folk sjunger så jag kollade på klipp från youtube och sen såg jag att du hade en blogg osv.. Sen har jag bara fortsatt att besöka din blogg ibland. När jag inte har så mycket att göra brukar jag kika på lite bloggar och din är en som jag har fastnat vid. Du är bra på att skriva och du är dig själv. Kul att du visar outfits osv.

Måste bara fråga.. Kenza, som alla skriver om. Hur kommer man till hennes blogg?

Och det hade varit kul att se ett filmklipp från när du sjunger på nån tävling med dina 3 tjejkompisar :)

Ha det fint och fortsätt som du gör!

2009-01-15 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0