a summer's disregard, a broken bottle top



Nu ska jag sova. I morgon väntar en ny jobbig dag. Men något som fått mig på bra humör nu är att jag troligen har fått jobb på busfabriken! (beroende på hur det går på mötet). Stå i kassan och ha hand om barnkalas, hur kul låter inte det? Känner att jag måste börja ta tag i det här med pengar, mitt studiebidrag räcker inte och mina päron tröttnar på att få betala, så nu så! Ska på möte på onsdag. Sen vill jag bara säga att ni är så goa allihoppa. Nästan inga negativa kommentarer nu och det gör mig jätte glad. Självklart får ni kommentera vad ni vill, bara ni inte gör det anonymt. Tack iallafall, mitt humör känns på topp!

Kommentarer
Postat av: Julia

tutti, ska du inte ha "flygarbilden" ;)

2009-01-12 @ 23:21:26
URL: http://weestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0