JAG LEVER


Hej fina ni! Förlåt för att jag bara dött här. Jag har saknat er! Men för att göra en lång historia kort - livet kom ifatt mig. Jag har faktiskt mått ganska så dåligt ett tag. Det jag egentligen gjort när jag varit frånvarande har varit att ta tag i mig själv, mitt liv och fokuserat på vad som får mig att må bra. Jag har aldrig tidigare mått så, vilket har varit extremt påfrestande och en känsla jag inte kunnat sätta ord på. Därför försvann jag bara.
 
Men nu mår jag bra! Och det är därför jag vill uppdatera er lite nu. Ibland är inte livet lätt, men ger man sig fan på att det ska bli bra, ja då blir det bra. Jag har kommit underfund med så mycket under den här tiden (tack gode gud för den faktiskt var ganska kort) och har hela min framtid planerad! Det känns så jävla bra. Jag vet vad jag vill göra med mitt liv, hur jag ska göra det, när, var och varför. Jag vill inte berätta allt för er än av flera olika anledningar men just nu håller jag på att plugga upp några utav mina betyg. Förbannar mig själv över att jag bara sket i gymnasiet, var lat och hellre fikade 24/7 än att plugga, haha. Bugar och bockar och tar emot den käftsmällen med inte lika mycket glädje. Men! Jag är riktigt motiverad så jag vet att det kommer gå bra. Jag kan liksom njuta av att veta att jag investerar i min framtid.
 
Om 2,5 vecka så flyttar jag även till min nya lägenhet. Det är en charmig liten äldre lägenhet i Vasastan med det finaste trägolv man kan tänka sig. Så ja, det känns ju helt underbart. Jag och Matilda är absolut inte osams som flera av er undrade, utan vi kände helt enkelt bara att det var dags för vårat egna. Det ska bli så roligt att få inreda, fixa och dona igen. Att verkligen få göra det till mitt den här gången. Blir också granne med en av mina närmsta vänner ak.a min singeltjej (och kollega) vilket betyder många crazy nights! Blir så full i skratt när jag tänker på alla galna grejer vi gjort tillsammans på sista tiden. Och så har jag hela våren planerad med diverse resor. Bl.a USA och en tågluff i Europa med en nyfunnen, men väldigt kär vän.
 
Fan alltså. Jag är verkligen tillbaka nu.

Kommentarer
Postat av: lisawho

Åh vad roligt att höra! Önskar jag också hade allt planerat sådär men min tid kommer väl hoppas jag ^^

Svar: Och alla som säger till mig att det inte är någon stress, då har du det verkligen inte! :)
Hanna Westman

2013-10-16 @ 13:59:05
URL: http://lisawho.se/
Postat av: emma persson

måste bara säga att du är så otrooooligt vacker! du har så fint ansikte, så fint hår (och hårfärg), så fin kropp. och klädstilen är to die for. så att du vet.
hoppas att du mår bättre med tiden! massa kramar.

Svar: Åh tack så himla mycket. Gu vad glad jag blir. TACK! Kram!
Hanna Westman

2013-10-16 @ 16:55:16
URL: http://eexx.blogg.se
Postat av: Myzaan

skönt att du mår braigen & välkommen tbx <3

Svar: Tack! Kram!
Hanna Westman

2013-10-16 @ 17:14:45
URL: http://my.thulin%40live.se
Postat av: Maria

Hej,
Hur pluggar du upp dina betyg? vill med göra det men har ingen aning om hur, trodde det inte gick.

Svar: Nej alltså det går ju inte att plugga upp som förut, det systemet är borta. Man får göra prövningar på en hel kurs.
Hanna Westman

2013-10-16 @ 21:16:20
Postat av: elina

hej! kul att du är tillbaka men då följs det av ett par frågor hehe.. ^^
undrar då, du och Matilda flyttade ju isär och då flyttade du till en lägenhet, va? ska du flytta nu igen då menar du? till din egna lägenhet nr 2 så att säga haha. om det är så undrar jag hur du fått tag i lägenhet så lätt? jag har letat som en galning.. för att hyra, inte köpa.
sen undrar jag om du fortfarande jobbar på scorett samtidigt som du pluggar? om du kombinerar det så att säga.
tacksam för svar!! :)
ps, sjukt snyggt hår!!

Svar: Nej, om du kollar i inlägget under så skrev jag att jag skulle flytta sista Oktober, och det är ju nu. Så det är nu vi flyttar isär och jag flyttar till en egen. Matilda har inte heller fått någon lägenhet, så jag vet att det är svårt tyvärr! Och jag jobbar heltid, får plugga på distans :) Kram!
Hanna Westman

2013-10-16 @ 21:45:41
Postat av: Jenny - au pair USA

Wihihi! Skönt att du mår bättre och är back on track snygging :)

2013-10-17 @ 04:57:28
URL: http://jjennnyys.blogg.se
Postat av: My

Men elina, häng med lite... ;) Läs förra blogginlägget så kanske vissa saker klarnar lite! :P Flytt sista oktober...

2013-10-17 @ 10:54:12
Postat av: Anonym

Åh vad roligt! Skönt att du mår bättre och väldigt kul att du är tillbaka. Ser fram emot att följa din vardag med outfits, träning, livet - det som infaller under dina dagar helt enkelt samt resorna :)) Hoppas verkligen vi får följa med till USA? hehe.

Du är så himla vacker!

2013-10-17 @ 22:26:01
Postat av: Modemix/Sheima

åh yay!!! Kul att du är tillbaka. snygg som alltid är du förstås :)

2013-10-17 @ 22:48:51
URL: http://modemix.se
Postat av: Emmy

Hur lyckades du få lägenhet så fort ? Jag lyckas verkligen inte få tag på ngn... TIPS VÄLKOMNA !!!!
Bästa bloggen ! <3

2013-10-18 @ 20:31:09
Postat av: elina

men My, om man följer via bloglovin så läser man det nya inlägget som kom upp, inte hela bloggen! häng med lite va så kanske vissa saker klarnar lite! ;)))))) (var bara en fråga av flera, men du kanske missade lite där va, precis som du missade logiken i din egen kommentar :P :P :P)
haha alltså

2013-10-22 @ 15:19:21
Postat av: Linda

Kul du är tillbaka o mår bra! Finaste toppen, måste fråga dig var den är köpt, märke? Kram

2013-11-06 @ 19:03:58
Postat av: Nathalie

Kul att du är tillbaka:)

2013-11-08 @ 23:25:52
URL: http://www.nathaliegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0