TUESDAY MORNING




Godmorgon! Idag har jag sovmorgon och börjar inte jobba förens 2. Imorgon är sista dagen innan min första semester (går på 1,5 vecka nu och senare i sommar 2 veckor till) och det känns ju bara helt fantastiskt! Fick världens sug efter parmaskinka så efter min löptur i morse gjorde jag några smaskiga mackor. Plockade med mig lite hundkex vid vägkanten sen och njöt av de doften och nybryggt kaffe till frukosten. Känns som att jag har en väldigt bra balans nu, jag brukar alltid vara antingen eller. Men nu tränar jag bra i veckorna, har bara som mål i sommar att träna minst 3 ggr/vecka och det är ett väldigt rimlgt mål då jag annars tränar 6 ggr/vecka. Äter bra under veckodaagarna men när helgen närmar sig hamnar både det ena och andra i magen. Några glas vin och en del gottis. Men sommaren för ju med sig dessa grejer och så länge jag vill ha det, så tänker jag också unna mig det. Det ska ju vara gött att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0