I'm back



Hej finisar! Nu är jag tillbaka. Dessa veckor jag "varit borta" har jag aldrig mått som jag gjort. Ena stunden har jag världens lyckorus, andra stunden ligger jag i fosterställning och gråter. Men det är väl så. Jag är fortfarande lite så. Men jag har så mycket fint omkring mig som gör att jag faktiskt mår bra. (lätt att säga nu också när jag i stunden har ett sånt där lyckorus). Men jag ska stay positive! Igår hade jag och Matilda världens mysigaste och välbehövligaste kväll och nu är jag bara allmänt taggad på att börja blogga igen! Har massa nytt att visa er och också mycket mer tid över nu. Eller lite iallafall. Ska försöka ta tag i bloggen. Tack igen för att ni har varit så himla fina, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: sofie

snygga byxor!!! vart kommer dom ifrån? tacksam för svar :)

2011-10-08 @ 17:52:17
Postat av: Hanna Westman

sv_ dem är ifrån hm! 99 kr, kap! KRAM

2011-10-08 @ 18:09:29
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0