promise you kid that I'll give so much more than I get


leggings, gina. väst, bikbok. blus, second hand.

Slängde på mig lite trasor och gick till skolan. Känns som att jag aldrig blir frisk, får panik! Men men. Efter skolan gick vi en liten sväng på stan. Fick med mig ett galet fint halsband hem och en vanlig basic tröja som jag just nu sitter klädd i! Ni får en bild ikväll, om inte, i morgon. Hittade även ett par skitsnygga skinnbyxor som jag troligen ska köpa närmsta tiden framöver, det får ni bild på sen!

Om en timma ska jag vara i skolan för då ska klassen stå och sälja kakor eftersom att det är öppet hus. Tar nog med mig kameran också. Så det finns en del bilder som väntar, men först väntar nya The city, BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej :P vad gör du då? Kram

2009-11-12 @ 18:20:01
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

De där leggingsen har jag missat. Snygga!

2009-11-12 @ 19:25:32
Postat av: pervelie

De där leggingsen har jag missat. Snygga!

2009-11-12 @ 19:25:43
URL: http://pervelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0