in case you run short

Förlåt för dålig uppdatering! Tyvärr lär de nog bli så idag också. Direkt efter skolan träffade vi upp Norrköping för att spendera fredagen med dem och hann därför aldrig uppdatera. Vi var rätt goa igår faktiskt. Vi gick i spöregn och hoppade i vattenpölar för att skvätta ner varanadra överallt på Ågatan en fredagskväll och var helt dygnsura. Så när vi kom hem hit blev de att hitta nya kläder till varenda kotte. Men de var de nästan värt faktiskt!

Nu blir det duschen och sen Alex och Danne. Får se vad som hittas på idag! Uppdaterar så snabbt jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Smaragdalena

Såg att du var med i Expressens, "Fredag" idag!! Din Snygging.. :) Kram från "en som gillar din blogg".. (Synd nog har jag aldrig fått något svar från dig, på någon av de kommentarer jag lämnat här i din blogg. Jag hoppas förståss att det bara är en slump.. :) ) Kram

2009-05-09 @ 23:45:05
URL: http://www.smaragdalena.blogspot.com
Postat av: :D

du var ju med i expressen fredag, coolt! + älskar din blogg!<3

2009-05-10 @ 13:57:17
Postat av: Hanna

svar :D: ja de var ja, väldigt roligt faktiskt! :) tack så mkt, vad glad jag blir!

2009-05-11 @ 16:58:50
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0