uppdatering kommer hemma

Ursäktar för dålig uppdatering.. Men som jag sagt så blir de kanske inte lika mycket uppdatering nu när de är sommarlov. Jag har verkligen njutit till fullo av de och tagit vara på varenda stund. Vilket känns underbart! Än så länge har de inte kunnat bli ett bättre lov!

Just nu sitter jag på Bus. Slutade jobba vid halv 4 och nu väntar jag på natti som slutar hel så vi kan gå hem tillsammans. Så jäkla glad för att jag har Bus. Ett roligt jobb och underbara arbetskamrater. När jag kommer hem så lägger jag in bilder från igår och sen får vi se vart kvällen tar oss. Gårdagen såg ut följande; Först kofirmation för syster och frammåt kvällen åkte jag och Nattan till Norrköping för att gå ut och äta på resturang med Nicke och Totte. En fin kväll blev de och vi slockande vid 2 sedan hemma hos Nath.

Nu ska jag gå, uppdatering kommer hemma!'

Förresten fyller min kära älskade mamma år idag. Så grattis till henne!

Kommentarer
Postat av: julia

grattis :)

2009-06-28 @ 21:39:34
Postat av: Anonym

Alltså, du skulle ju visa hur du göra bullen på huvudet! Kan inte du säga vad du använder för hår produkter också?



PUSS!

2009-06-28 @ 22:14:10
Postat av: Anonym

är det nåt på g med dig och den där killen, nicke eller totte eller vad han heter :p eller är ni tillsammans? :D :D

2009-06-28 @ 23:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0