märkte du hur fort det går



Jäklit mycket bilder på mig just nu, men så kan det ju vara ibland. Btw, I loooove my fettvalk som hoppar ut för bh:n är för liten på sidan. Möhö! Men det är snyggt. Tänkte bara uppdatera lite sådär efter jobbet. Det gick bra idag, stod i entren och café kassan. Sen blev det att åka till pappsen, nu är jag här och pysslar lite. I morgon ska vi åka och köpa en sån här klädstång ni vet så slipper jag ha allt i garderoben, mycket bättre. Nu ska jag pyssla lite, ska byta kalender och fixa ett par tavlor, plugga lite och ikväll kommer Gabbe. Hoppas på bättre inlägg sen. Pöösss!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Tack så jättemycket :-) kram

2009-02-08 @ 19:50:00
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

snygg pic!

thanks right back du :)

2009-02-08 @ 21:19:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle inte du lägga upp en video när du fixade ditt hår? :) De är ju så snyggt! :D

2009-02-08 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0