like we used to


Vi tyckte denna var rätt så ruulig.

Idag blev det skolan, sen till pappsen jobb för att fixa min kalender (som än inte är klar) och efter det subway för första gången med Emmy. Vi var ena riktiga smarthuven måste jag säga. Efter det blev det träning, bodytoning, rätt kul faktiskt! Och nu är jag hemma en jätte snabbis och väntar tills pappa kommer så vi kan åka till Ikea. Ikväll blir det fix med allt, väldigt mycket alltså och ska försöka ta kort på de med. Nu ska jag kila! Dagens och lite sånt kommer efter Ikea!

Kommentarer
Postat av: Julia

diggar att jag ser så tjock ut..

Min mullkind (Y)



Pusss

2009-02-09 @ 18:05:56
URL: http://weestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0