could be likely to settle for the physical





Dessa kom mamma hem med idag. Perfekt till sommarn ju. Funderar också på att kanske köpa höga, men vi får se. Syster kommer dock inte komma hem med några skor, ringde nämligen och terroriserade henne lite förrut. Men tre tröjor hade hon fått tag på, så nu hoppas vi dem är snygga! Själv kan jag knappt vänta tills jag får min lön, en vecka kvar bara. För då, ja då blir det shopping och framförallt sko-shopping. Nu är det te och tv med mammsen och lillebror som gäller!

Svar på fråga: jag har fått många frågor om busfabriken. Jag fick jobb där genom kontakter och de behövde nya personer i personalen ett tag så jag kom i rätt tidpunkt. Nu är det 3 nya redan och de tar inte in fler. En kompis sökte nämligen nyligen bara för att testa och där fick hon detta svar. Så tyvärr ni som ville söka, platserna är redan upptagna :(

Kommentarer
Postat av: sofie

varför lägger du inte upp videon du hade spelat in då du fixar ditt hår? skulle vilja se det innan helgen för tänkte försöka mig på det till festen ;p skiit bra blogg tösen, fortsätt så :D

2009-02-17 @ 20:48:12
Postat av: Hanna

för att jag och lillasyster pratade genom hela filmen så jag tänkte redigera de men sen gick inte de och jag vill inte lägga in den där vi pratar så jag måste göra en ny ;P kan försöka göra det innan fredag :)

2009-02-17 @ 20:50:03
Postat av: agapi

jag är avundsjuk på skorna !

2009-02-18 @ 13:48:55
URL: http://fenomenala.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för storlek i skorna??:)

2009-02-18 @ 19:03:49
Postat av: Anonym

gumman förstör inte konsten med convers och tro inte att det du lkpgs största mode ikon, heeela katedral skrattar!

2009-02-18 @ 21:27:24
Postat av: Hanna

haha förstör? och det tror jag då verkligen inte ;)

2009-02-19 @ 11:52:14
Postat av: Anonym

aa det du sätter på dig vill ingan annan köpa!

för att just nu har det på dig och det är = pinsamt! så det ända jag säger är att du ska ge dig på konsten med convers fett synd :)

2009-02-19 @ 21:26:33
Postat av: Anonym

haha okej, visst ;) men det konstiga är ju att det är så många som frågar vart jag köper mina saker så jag skulle inte tro det du ;D nej nu orkar jag inte med någon som är så jääääkla patetisk och skriver anonymt om något sådant, sånt man gör i trean, så nu svarar jag inte mer, puss på dig!

2009-02-19 @ 22:18:20
Postat av: Anonym

vi alla är på fest som skulle vara tjejkväll . men det blev onyktert. fuck

2009-02-20 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0