090202





Vaknade upp hemme och mådde skit. Gjorde mig iordning och åt frukost os.v. men sedan pallade inte min kropp så jag domnade ihop i min säng. Så jag är hemma idag och har nästan sovit hela dagen. Man blir allt slut efter en hel helg på busfabriken! Så nu ska jag trycka i mig lite att äta och sedan ska jag kolla någon film och sova lite till. Känner mig verkligen inte kry, men det finns inget att göra åt nu. Iallafall, det här inlägget var mest till att önska en utav mina allra bästa vänner i denna värld GRATTIS! Så lilla Alexandra Bäckstedt blir stor flicka idag. Hoppas du får en underbar dag, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Jag tycker du ska använda den headern du hade förut, mkt finare :)

2009-02-02 @ 15:34:39
Postat av: Anonym

håller med johanna, du verkar vilja vara lite modellaktig på dom senaste bilderna, inget illa menat. Men Men..

2009-02-02 @ 18:15:21
Postat av: Anonym

din blogg är bra. jag tycker dock du ska tänka på hur du klär dig och skriver på bloggen, det har gåt lite "överstyr" eller vad man ska säga. ja du har mode kläder men det måste också sitta på rätt persson, och det är inte du...

2009-02-02 @ 19:21:26
Postat av: Hanna Westman

haha vadå modellaktig? vi har suttit och skrattat åt de här ett tag nu, hur folk ens orkar lägga ner så onödiga kommenterer som dessa. och du som skriver att de gått lite överstyr? haha, vad menar du då? Och hur jag skriver? Läs inte då! Och jag klär mig hur fan jag vill, vare sig du gillar det eller inte. och FÖRLÅT för att jag inte har någon modellkropp, ska jag klä mig i trasor istället då? kära nååååååååååån! Hur orkar du ens?!

2009-02-02 @ 19:48:59
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sade inget illa, men vad jag menar roligare att se ngn le på en bild än att sätta upp sitt långfinger, och jag menar ännu inget illa! jag säger bara en åsikt, le är fint! ;)

2009-02-02 @ 20:16:15
Postat av: alexandra

Tack älskling!! Jag svarar på ditt sms här ist..klart vi kan ses i helgen, kanske fredag eller något? Då kan vi ses allihop och ha en riktigt hel-helg tillsammans! Krya på dig min stjärna. Jag älskar dig!!

2009-02-02 @ 22:41:59
URL: http://alexandrabckstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0