måndag

Jag är så trött så jag skulle kunna ramla ihop just nu, här direkt. Men jag har faktiskt inte lust av sova. Jag sa förrut idag "jag ska gå och lägga mig tidigt" men nej, jag vill inte de. Det är på kvällen man ska prata med alla roliga folk på msn och dricka te medans man lyssnar på MJ. Så de är min story! Varje, varje dag. Kanske inte nu de senaste 8 dagarna, men de är bara bättre.. :)

Idag har jag haft fintfint sällskap som de senaste 8 dagarna. Och det tycker jag om. Sen har jag sjungit, pluggat lite och nu ska jag snart kolla på film. P.S I love you.

Imorgon har vi någon himla tvärS dag. Inte vet jag vad vi ska göra, men jag får hoppas det blir kul! Jag vet egentligen inte vad jag ska säga, förrtom att jag känner mig så himla helighetsfull, men så ska det vara ibland. Tänkte bara skriva lite sådär utan någon speciell anledning. Hur kul nu de låter. Ha en skön kväll! Det blir väl något roligare snart ;)

Puss Hanna.


Allt behöver inte vara komplicerat.
Ibland är det bara så lätt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hah, ne faktiskt så fattar jag inte heller så mycket.. Men jag brukar bara gå in där, och prov skriva en text, sedan Print screen, klistra in det i Paint, sedan beskär man det! Hah, blev lite långt nu men hoppas att du förstår :)

2008-09-09 @ 16:24:19
URL: http://hej.blogg.se/
Postat av: stina

har en liten fundering som jag hoppas du svarar på.. det är angånende idol.. då man kollar vilka som har gått vidare så står inte du med på tv4's hemsida? :O borde inte du göra det om du gått vidare? du är grym på att sjunga och jag älskar din blogg, keep it well girl :D

2008-09-09 @ 17:16:01
Postat av: rila.

rå snygg bild!

2008-09-16 @ 11:05:56
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-16 @ 11:09:51
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0